onsdag 14 september 2011

I'm proud of my self!

Chilly är ju som sagt "sjuk" och jag hade ingen större lust att gå på hundkurs utan henne. Så jag avbokade taxi, ledsagare och kurs helt själv! STOLT! hehe :) En annan sak som jag också är stolt över och som jag måste berätta.. Jo, igår när jag skulle åka in och träffa Maja, var det ingen vanlig taxibil.. utan en minibuss! Och jag hatar att åka med dem! Den där (karusell-pirr)känslan är fruktansvärd! Så jag tänkte på det som Psykolog C sagt till mig.. "Sätt dig där bak om det känns bättre.". Jag öppnade dörren till sätet där fram och frågade chauffören om det gick bra om jag satt där bak. "Självklart, inga problem" sade han då. Han öppnade till mig där bak och sade, "Det är fria sittplatser, sitt var du vill". Jag satte mig nästlängst bak. För jag är ju även åksjuk... Vilket jag blev ändå. Men hellre åksjuk än den känslan! Var så jäkla stolt och glad efter att jag vågade göra en sådan sak och att jag faktiskt klarade av att åka utan något "anfall"! I'm proud of my self!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar