tisdag 20 september 2011

Vanföreställningar????????


Inatt när jag skulle lägga mig tog jag en sömntablett tidigare än vanligt. Tog den redan när jag var där nere, men gick upp och lade mig ganska snabbt ändå. Jag låg och tittade i intet i mörkret i mitt rum. Helt plötsligt ser min klädhängare ut som en människa, väldigt suddig. Den blir bara större och större och kommer mot mig. Jag blir rädd. Väldigt rädd! Ville ringa mamma som sov hos daddy, men klockan var närmare 00.00 och jag ville inte väcka henne. Så jag låg kvar. Försökte tänka att det inte var på riktigt, att det bara var på låtsas. Men då kom helt plötslig köttätande SÖTA hundar och katter inuti denna människa. Jag var bara tvungen att tända lampan och ta ett foto för att förvissa mig om att det inte var sant. Och det var det inte.. Men jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar