måndag 5 september 2011

Vad du än ser, sker det som sker..

Har en låt i huvudet just nu som går något i stil med "Vad du än ser, sker det som sker.." och jag får den inte ur huvudet! Plus att jag inte vet vad det är för låt!

Har iaf varit på habiliteringen och träffat psykolog C idag och som vanligt känns det så himla bra efteråt! :D

Visade henne SMS som jag skickade med Bea idag.
Bea: "Är hon bra då?"
Jag: "Den bästa jag haft. Och jag har haft många!! Hon är spec duktig på asperger."
Bea: "Jaså, det är ju jättebra :) förstår hon dig bra?"
Jag: "Ja och hon ger bra förklaringar och får mig alltid att tänka att det är ok att vara som jag är. Att jag inte ska anpassa mig för mycket, utan göra det jag gör o vara den jag är utan att må dåligt."

Senare på dagen hade vi även besök av två fyrbenta vänner, Gizmo och Pex :) Helt underbara. En av deras våta tass på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar