söndag 21 augusti 2011

Kaos

Jag har gått i terapi och har alltid varit lite annorlunda
har ibland lust att bara förvinna och blunda
men jag mår rätt bra men vaknade
av att jag låg på fel sida av sängen
så det är bäst att ni håller er väck
vissa upplever mig nog som otäck
för då är jag ingen rolig
men extremt orolig
i mitt huvud är det kaos
 
låt mig vara, ge mig paus
man har dåliga dagar ibland
 
då vill jag bara vara i fred och komma i land

Jag har skurit mig själv och har gått på Zopiklon
har länge känt mig som ett fån
men jag mår rätt bra men vaknade
av att jag låg på fel sida av sängen
så det är bäst att jag ligger kvar
somnar om och tar det på allvar
det är bäst att du låter mig va
håller ut så blir det nog bra
men idag är jag mr hyde
och varenda liten grej kan göra mig arg
minsta ljud eller ljus får mig ur balans
det påminner mycket om trans
man har dåliga dagar ibland
men mitt liv är en samling av bara såna
så snälla låt mig vara och släck så att jag kan somna..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar