tisdag 2 augusti 2011

Maten

Maten går inget vidare för mig just nu. Första jag åt idag var en räkbaguette som Emelie kom med och det var runt 16-tiden. Hade inte hon kommit hade jag inte ätit. Ingen lust att fixa mat nu heller även om jag känner mig lite smått hungrig. Igår, iförr går och dagen innan dess gick det inget vidare heller. Men på något sätt är jag glad att det inte är tvärtom. Att jag äter mer när jag är ensam. Hur stor hade jag inte blivit då liksom? Nej, jag är faktiskt lite glad om jag ska vara ärlig. Det finns hopp för mig att gå ner i vikt när jag bor själv. Fan vad jag längtar att flytta nu bara för det.. Åååh, vill flytta NU! Det kommer att bli så NICE! Även om jag inte vill ha för mycket förhoppningar. Det har jag lärt mig. Förhoppningar är oftast lika med besvikelser..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar