söndag 13 mars 2011

Glömt att skriva

att jag i torsdags när jag städade gjorde ett fruktansvärt misstag! Jag damsugande övervåningen och när jag var klar satte jag mig vid datorn. Startade WoW, satte mig i kö för en instance och insåg ganska snart att det skulle ta väldigt lång tid. Bestämde mig därför för att dammsuga min dator. Jag började med att dammsuga lite lätt fläkten för att sedan försöka dammsuga mitt tangentbord. Jag började på vänster sida, och vi alla vet väl vilken bokstav som är länngst upp, till vänster, ellerhur? Ja, just det.. bokstaven Q. Allt ihop skedde på en tiondels sekund. Jag hann inte reagera. Min älskade och saknade tangent Q fanns inte mer. På en tiondels sekund försvann den :( Och det var egentligen inte meningen att jag skulle dammsuga datorn den dagen och så skedde det här! :'((

+ R.I.P min älskade och saknade tangent Q

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar