tisdag 8 mars 2011

Möte med läkare och bowling

Idag har jag varit på möte med min läkare på psykkliniken. Det gick sådär. Han var snäll och trevlig, det var inte det. Men han skrev ut några piller till mig som jag ska ta vid behov! Jag som är lite så där mot piller.. Gillar dem inte, och vill helst inte ta dem.. Men nu ska jag prova dem säger han :/ såå jag får väl göra det dåå...

Sedan har jag bowlat med Maja ikväll.. Det gick kasst, riktigt kasst... tror att jag fick runt 50-60 poäng på en serie.. Över 100 är bra och under 100 är dåligt, enligt mig iaf. Fick över hundra senare när jag fick in svinget och kom på hur man skulle göra. Jag hade helt glömt hur jag skulle göra och hur jag brukade göra. Bowlingen med honey på en annan bana förvirrade mig bara. Nej, banan där Maja och jag spelat är bättre.. Fast, jag tror inte att det är banan som gör en sådan skillnad, det måste vara klotet. Med honey hade jag ett 8 kg klot och på bowlingen med Maja, har jag alltid 10 kg och det funkar super! Det är faktiskt skillnad på klot och klot.

Nej, nu ska jag ner igen.. skulle bara upp här vid datorn och skriva detta medan det var reklam på teven.. ses, ha det!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera