måndag 28 mars 2011

Stolt

Jag har precis varit iväg på kursen "vardagssamtal" på habiliteringen. Det gick väldigt bra med tanke på att mina ögon gick i kors på grund av trötthet. Jag var och är så jäkla trött, eftersom lilla honey höll mig vaken ett litet tag igår och för att vi steg upp 06.15! På kursen brukar jag normalt vara tyst och inte säga något, men idag sade jag en hel del faktiskt! Är så jäkla stolt! Den här kursen stärker mig mer än vad jag någonsin kunnat ana. Trodde snarare att den skulle sänka mig för att det är så jobbigt, men icke! Här är jag, en tjej med asperger med social fobi och jag kan säga att jag är stolt, stolt över det jag åstadkommer, stolt för den jag är! Jag är STOLT, helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Det är förvånande trode inte du hade så lätt för det:P men är så glad att du är så duktig!! jag är stolt över dig med hun!!!<3

    SvaraRadera