måndag 7 mars 2011

softa idag

idag blir det bara till att softa. Spela lite, snacka med hun på skype och spela lite till. Jag vet inte om ni läsare har märkt att jag har börjat spela wow (world of warcraft) :) Spelar lite för skoj skull och inte så seriöst som innan, sedan har jag inte heller köpt den senaste expansionen. Har just nu spelet igång eftersom det är mycket väntetider i spelet och då passar jag på att göra andra saker under tiden. Smart va? :D Vet inte vad jag mer ska skriva. Kanske att jag är jättenervös inför imorgon, då jag ska på möte med min läkare på psykkliniken :O Vet inte alls vad det kommer att handla om eller vad som kommer att sägas, och det skrämmer mig! Hoppas bara att det är ett sådant årligt möte bara för att checka läget och inget mer. Men, jaja, nu ska jag fortsätta vänta lite och sedan ska jag spela :) Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar