måndag 21 november 2011

Bästa dagen hittills

Drömhunden! <3 :D :D
Jobbet gick över förväntan idag. Jag jobbade på ganska snabbt, fick gjort allt jag skulle, tvekade inte, gjorde inte många missar och de jag gjorde, löste jag utan problem :D Fan, jag är stolt! Denna jobbdagen är nog den bästa hittills! :D Fick rensa till kaninerna idag också. Sööö söööööta! Jag var tvungen att ta i dem för att kunna flytta dem. Aaaaw! :D VILL HA! Eller en hamster, mus, marsvin, eller en katt! :D Eller varför inte en liten vovve till? ;) Jag är jättesugen på en liten chihuahua. Tänk er att ha en liten vovve som är så liten att den får plats överallt, till och med i din hand. Aaaww! :D MÅSTE HA! Men det får bli efter att jag flyttat, om ens då. Det får vi se :) Ha det bäst!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar