torsdag 17 november 2011

Spegel, spegel på väggen där säg mig.. ja, säg mig...


.. syns dessa stämplar i min panna? Gör de det? Va????

Idag har jag varit på läkarbesök. Fick sagt allt jag ville ha sagt, det är skönt. Bland annat om mina misstankar om ADD, vilket han förvånansvärt tog på riktigt allvar. Fick fylla i ett formulär med ca 40 frågor. Max poäng var 100 och jag hade 98... Läkaren sade att han kunde utifrån det vi sade och det som kom fram i formuläret sätta diagnosen ADD redan IDAG! Eller han satte ADHD eftersom termen ADD inte används längre. Han sade även att det typ syntes att jag har det :s Vadå syns mina stämplar? Är de inte osynliga som jag alltid trott? Eller så är bara den här läkaren grym på att se sådant :) Han känns väldigt bra i alla fall. Han ska nu meddela en sjuksköterska som jag ska gå till en gång i veckan för att ställa in rätt dos av medicinen mot ADHD. Det blir troligen Concerta..

Ha det bra gott folk!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar