måndag 14 november 2011

Tur i oturen

Steg upp 07.30 hemma hos daddy idag. Sov där, efter en helskön farsdag med hela big family! Daddy fick en prydnads-buddah av oss! :) Skitsnygg! Inte riktigt den på bilden men nästan likadan :) I alla fall.. efter att jag steg upp stack mamma och jag hem. Jag skulle ta taxin till jobb 9.10-9.15, så jag gick ut 1-2 minuter innan 9.10. Sen väntade jag, väntade och väntade.. När klockan var 9.25 gick jag in igen och ringde taxi och frågade om de var på väg. "Oj, det har vi missat att du skulle åka måndagar också, men då skickar jag en bil nu direkt." -.-' Jag började ju jobba 9.30.. Hade jag inte tagit en Xanor vid 8.45, hade jag nog dött av panik. Det var istället rätt lugnt och jag fick känslan lite som om jag inte brydde mig alls :s Jag VÅGADE ringa och fråga efter G på hennes kontor, men hon var såklart inte där. Sedan ringde G min mobil och jag svarade och förklarade att jag skulle bli sen. Och det blev jag.. 30 minuter!! -.- Så jag hade tur i oturen. Otur att jag blev sen, men tur att jag tog det så lugnt! :D

Jobbet gick annars bra. Rätt så avslappnat och avspänt. Jag fick sopa i hela affären, torka alla akvarier, bygga en varuställning och sätta upp varor bland annat :) Inga djur och burar idag, de hade G redan tagit på de 30 minuter som jag inte var där. Jag som gör det jobbet på en timme :o Fan vad man känner sig slö... :D Får väl ge mig själv en spark i röven! haha! :D

// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar