onsdag 16 november 2011

Plötsliga händelser är okej... ibland...

Idag har jag varit och träffat Maja. Vi gick ut med hundarna och fikade. Mysigt! Sedan träffade jag på Bea av en slump! :D Och hon ville åka med mig hem, så det gjorde hon! :D En helt plötslig händelse och jag gillade det! Hon var hos mig till kl 19.30! :D Och nu är jag ensam med Chilly och ser på intressanta program på teven :) Mamma är hos daddy. Skööönt :)) Lite ensamtid är sköönt, ja det är de! Sällskap vill jag bara ha ibland :) Så att bo själv, hade nog inte blivit ett problem när det gäller de!
Ååååh vad jag längtar till imorgon! Ska till min läkare som jag har väntat på att få komma till i över två månader. Ska bli så spännande! Kan knappt bärga mig! :D Snälla låt det bli morgon, NU! :D
Nu måste jag återvända till teven, snart börjar Kalla Fakta! :) Sen får vi se om jag ska se Sanning och Konsekvens eller om jag går och lägger mig. Måste upp 7.00 imorgon. Ha de bäst gått folk!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar