tisdag 22 november 2011

Jag är heeeeelt slut....

Jag är verkligen helt slut i kroppen. Det märks så tydligt att jag är otränad. Ont överallt. Till och med på rumpan, när jag sitter! :o haha! När jag kom hem från jobb idag, var jag så slut att jag bara slängde av mig kläderna, på med myskläder och slängde mig på soffan. Oturligt nog varade den vilostunden inte länge. Mamma ville till Burlöv Center, och jag kunde bara inte säga nej, även om jag verkligen inte orkade följa med. Kroppen kändes som en jättetung tegelsten, speciellt från ryggen och ner. Det är så skönt att jag inte ska jobba mer denna veckan, även om jag verkligen tycker det är kul. Men kroppen är inte van vid en sådan här ansträngning. Idag bar jag många 15-18 kg säckar och tänk er själv, att vara otränad och bära så tunga säckar. Jag är verkligen heeeelt slut...
Nu blir det soffan resten av kvällen, se på teve och sedan sooova (skönt!!).. Vilodag imorgon (skönt!!!!) och sedan ska jag bara träffa Maja torsdag och fredag :) Inget jätteansträngande. Måste bara säga en sista sak! Och det är att jag älskar livet! :D
Ha det bäst!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar