söndag 24 april 2011

50-års kalas!

Så här ser jag ut efter att ha varit social.
OBS! Jag är inte påverkad av Alkohol eller droger
Igår var det kalas för min daddy som fyller 50 år på måndag! Skoja inte med min dojja att där var mycket folk! Okej, det var bara runt 20, men ändå mycket! :o Det gick förvånansvärt mycket bättre än vad jag hade kunnat ana. Jag var social, hade knappt ångest eller oro och jag hade kul! Visst, sen fick jag ta priset.. Att bli helt slut, helt färdig och däcka ca 5 min i soffan efter att man kommit hem.
Tror att det gick bra framförallt eftersom jag hade honey där, att man inte var ensam. För det blir lite selt och man vet inte vad man ska göra om man är på sådana fester själv. Nu kunde man vända sig mot honey om man kände sig osäker eller uttittad eller illa till mods på något sätt. Honey blev min skottsäkra väst och det är jag tacksam för!

1 kommentar:

  1. Har AS precis som du och känner verkligen igen mig i att det är såååå mkt lättare att typ gå på fest när man har sin kille med sig. Det känns verkligen som att man har en skottsäker väst (grymt bra uttryckt) på sig!

    SvaraRadera