onsdag 27 april 2011

Sätta sig i skolbänken igen?

Jahapp, då har man varit på skolan och snackat med SYO'n angående komvux. Det var lite knasigt måste jag säga. Hon förstod inte riktigt varför jag ville snacka med henne och jag kunde inte riktigt förklara heller. Hon tyckte definitivt att jag skulle GÅ i skolan medan jag ville gå på DISTANS. Försökte förklara så gott jag kunde att jag blir trött av att GÅ i skolan och GÅ på lektioner. Vi kom fram till att jag fattas 450 poäng och inte 200 som jag tidigare trott. För nu ska jag fixa komvux-slutbetyg och inte gymnasie. Det blir troligen Matte B helt i skolan, Engelska B halvdistans, Projektarbete, och några kurser till. Och kanske att någon kurs kunde bli helt på distans via någon hemsida. Hon sade även något om att jag kunde få ta en kurs i taget och beta av dem en och en. Hoppas verkligen att detta funkar och att jag får ha det så här! För hon skulle prata med rektorn och rådfråga henne om hur vi skulle lägga upp det. Hoppas hoppas!! Men just nu försöker jag bara tänka klart och smälta allt det hon sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar