lördag 9 april 2011

Hos honey

Där ligger grenen som trillade ner från toppen av trädet
Idag vid 14-tiden åkte honey och jag färdtjänst hem till honom. Han hade ju kommit till mig i går och därför åkte vi tillsammans hem till honom. Resan gick bra, trots stormbyarna. Resan blev även billigare än vanligt pga kortare resväg! När vi sedan var framme hos honey, satt vi mest och pratade i soffan på övervåningen. Gick ut lite senare, trots stormen. Det var rätt skönt ute och vi satte oss på en nätgunga och snackade och hade mysigt. Plötsligt från ingenstans trillar en ca 2 meter lång gren med massa grönt ner från ett träd, ca 5-10 meter från oss. Åhh vad jag skrek till av rädsla! Jag hade ryggen mot och såg inte så mycket, men honey skrek och då skrek jag med. I rädsla för att fler grenar skulle trilla, halvsprang vi hem igen med svansen mellan benen!

Nu i kväll har vi mest suttit i sängen och snackat och sedan har vi ätit och det kan ta tid när man är hos honey. Inte själva ätandet, men hans föräldrar har en tendens till att snacka, snacka och åter snacka så att man aldrig kommer där ifrån. Men mysigt är det! Men det tycker inte honey, haha xD Han vill helst bara äta och sedan gå igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar