lördag 16 april 2011

Fruktansvärt nervös!

Är så fruktansvärt nervös! Ska snart åka hem till honey och jag är så nervös inför det! Känslorna försöker dra mig tillbaka och inte låta mig åka, men jag vill så gärna dit och få träffa honey. Varför ska ångest få vara starkare? Ångesten kan dra åt helvete! Vill inte ha med den att göra! Ändå finns den där.. Känns så sjukt jobbigt att åka. Ni kanske undrar varför jag är så fruktansvärt nervös och rädd för att vara hemma hos honey? Jag är absolut inte rädd för honey, det är hans föräldrar! Rädd för vad de ska säga, göra och tänka! De hade först sagt nej till att jag skulle få komma, men sedan sade de ja. Ungefär som om de kände sig tvingade och det vill jag absolut inte att de ska känna! Man känner inte sig riktigt välkommen då :/ Hoppas på en lyckad helg hos honey trots denna oro och ångest...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar