onsdag 25 augusti 2010

Malmöfestivalen 2010 - Anna Hertzman

I lördags var Daddy och jag på Malmöfestivalen och åt på fin restaurang och lite senare tittade vi på Anna Hertzmans uppträdande.


Jag åt tonfisk för första gången på restaurang! Det var jättegott, muums fillibaba! Till förrätt blev det vitlöksbröd med någon grön goja. Det var helt ok, gojan var lite besk. Det blev jordgubbar med glass till efterätt.


Upplägget är så vackert! Fotade aldrig förrätten eller huvudrätten tyvärr.





Daddy på restaurangen




När klockan var 21.15 gick daddy och satte oss längst fram vid secen där Anna Hertzman skulle uppträda 45 minuter senare.


Inte världens bästa kvalité. Fotad med mobilen.




Anna sitter ner =)

Det kom väldigt mycket folk. Fick nästan panik ett tag, men försökte att fokusera på Anna istället. Det var speciellt några tjejer som skrek och gapade hela tiden. De störde och irriterade något så enormt. Kunde knappt koncentrera mig på att lyssna på Anna. De sjöng med, vilket i sig är väl trevligt, men de sjöng några ord före Anna... Jag sjöng själv med, i tysthet... Annars var det väl en lyckad kväll tycker jag.

När jag kom hem vid 23.30, släppte jag bara ut hundarna och gick och lade mig. Kunde inte somna, det var så många intryck att smälta. Jag kunde känna hur mitt huvud dunkade. Det kunde sprängas när som helst, tänkte jag. Helt utslagen tror att jag att jag somnade vid 02-tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar