måndag 9 augusti 2010

Mobilia

Idag har mamma och jag varit på Mobilia i Malmö. Fick köpt alla min tre saker som jag skulle. Ett linsskydd till kameran, en handkontroll till datorn och en extern hårddisk.


Blev detta linskyddet från Siba. Har inte listat ut hur man sätter på det ännu. 
Det ska iaf skydda linsen mot uv-ljus och smuts. Kostade 179 kr.


Siba hade inga handkontroller på lager så det blev en mycket bättre från jmedata.
Den är trådlös och har alla knappar, även de där uppe. Kostade 499 kr.



Köpte även denna. En extern hårddisk att lagra alla bilder, filmer, dokument etc på. 
Jag har bara en bärbar dator, det går inte in mycket på den. 
Men med denna externa hårddisk på hela 2 TB kan jag lagra hur mycket som helst!
Kostade 1290 kr på Siba.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar