torsdag 10 februari 2011

ADL-bedömning



Ja, då har man varit iväg och gjort en del av en ADL-bedömning hos en arbetsterapeut. ADL = Allmän daglig livsföring. Det var riktigt svårt att svara på alla frågor. Det var många gånger då jag fick säga "hur menar du då?" för att jag inte förstod vad hon var ute efter. Nu är i alla fall en liten del av bedömningen klar. Ska träffa henne ca sex gånger! Nästa gång blir redan på måndag, sen tisdag och onsdag. Sedan skulle vi se om det behövdes fler gånger.


Har precis kelat med en av valparna :) åååh så söta! De är 2 veckor gamla på lördag, aaaw :) Gillar en speciellt mycket, den tjocka av dem och som vi kallar Armani. De andra två kallar vi Dior och Chanel. Det är Armani och jag på bilderna xD

Nu ska jag spela lite allods tror jag, vi ses, ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar