onsdag 9 februari 2011

Bowling

Idag har jag bowlat med Maja. Det var ett bra tag sedan sist och det märktes... Vi körde tre serier, på den ena fick jag 74 poäng. Det var riktigt pinsamt! Tur var det väl att vi inte hade någon "tränare" som stod och kontrollerade allt vi gjorde. Jag kände mig ändå granskad och studerad. Fick även jätteont i fingrarna, väldigt snabbt. Säkert efter tredje eller fjärde slaget :s Vet inte vad jag gjorde för fel, eller om jag hade fel klot. Kände på alla kloten tyckte jag och alla var tunga! De som var någorlunda bra, hade för små hål till mina fingrar..

Ligger just nu i sängen och kan inte sova. Förstår inte varför. Det är varmt, alldeles för varmt. Ändå är det ca 19-20 grader i mitt rum. Tar jag ut mitt ena ben, blir det för kallt...
Nej, nu ska jag fortsätta att försöka sova, ha det! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar