torsdag 17 februari 2011

Återträff

Kom precis hem från skolan, gymnasieskolan som jag gick på innan. Träffade två lärare och kuratorn. Jag är fortfarande i chocktillstånd, eller vad man ska kalla det. Jag har ju skrivit om en lärare förra året som jag trodde att jag hade sett på Malmöfestivalen och som jag saknade så mycket. Jag träffade henne idag! Det var inte planerat utan det blev en chock, en positiv chock. Gud vad jag saknar henne som lärare! Hon var och är säkert den bästa läraren någonsin! Det är en sådan mysig känsla på hennes lektioner. Fan, att jag inte orkar ta tag i skolan! Och fan att hon inte är lärare för alla kurser! FAN! Men men, man kan inte få allt här i världen. Man ska vara glad åt det lilla, att jag faktiskt träffade henne idag!

Inlägget som jag skrev förra året om min lärare, klicka här

Nu ska jag prata lite med honey på skype innan det är matdags :p ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar