onsdag 16 februari 2011

Praktisk övning

Har precis varit och gjort en praktiskt övning med arbetsterapeuten. Jag skulle baka en sockerkaka. Har bakat sådana förr, många gånger, tillsammans med mamma. Det var lite spänt och nervöst i början, men efter ett tag lättade det. Ska jag vara ärlig gick det riktigt bra, eftersom jag trodde att det skulle gå så mycket värre än vad det gjorde. Visst kunde det ha gått bättre, men jag är ändå nöjd. Samtidigt som det är dåligt att det gick bra. För, ju bättre det går för mig, desto mindre hjälp kan jag få. Men men, vi får se vad som händer. Ska träffa arbetsterapeuten den 1 mars efter sportlovet. Antagligen blir det sista gången som jag behöver träffa henne.

Nu är jag ganska trött, det blev många intryck. Ska relaxa framför datorn ett tag innan det är mat. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar