måndag 21 februari 2011

Värkdag

Idag är det ingen bra dag, idag är det värkdag...

Ont i magen så jag tror att jag ska dö! Ont i knäet så det nästan spricker! Och ont i höften så den nästan hoppar av! Vad kommer här näst?

Gick och lade mig vid 12-tiden igår, men tror ni att jag kunde somna? Svaret är nej. Jag hade så fruktansvärt ont i magen att jag låg i fosterställning. Tror att jag kan ha somnat någon gång efter 2 på natten, men jag vet inte helt säkert. Självklart tror man att om man somnar med magont att den ska försvinna under natten, men nej! Då vaknar man med magont som är ännu värre än nattens! Vad är detta?

Dammsög precis nedervåningen till mamma, trots alla smärtor. Det var en plåga, speciellt höften och knät. De liksom ville inte, de låser sig. Varför!? Jag har ju inte gjort något! Eller är det just det som är orsaken? Jag kan iaf inte röra på mig nu med dessa smärtor, den saken är klar. Aaw.. jag som ska bowla imorgon :( hade ont i höften redan då och efter bowlingen blev det värre. Vafan ska jag göra!?

Nu ska jag besöka toaletten tror jag! Ha de bra allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar