tisdag 8 februari 2011

Va fan gör jag uppe?

Har varit alldeles för upptagen med annat de senaste dagarna (veckorna?) för att kunna blogga. Jag har lite dåligt samvete för det, men jag ska försöka blogga varje dag igen. Det måste jag! 

Det har inte hänt mycket sedan jag skrev sist. Det enda viktiga som jag kan komma på är att jag har fått godkänt av F-kassan om att jag får bowla med min kontaktperson en gång i veckan. I helgen var jag hos honey för andra gången och det var näst intill magiskt, helt underbart. Man kände sig så varm inombords. Föräldrarna gillar en, honey är helt underbar, vi skrattade så att vi fick ont i magen så kul vi hade, allt var perfekt. Denna helgen ska troligtvis honey hem till mig. För förmodligen ska jag vara hos honom i helgen nästa vecka mellan fredag och söndag och nästa helg igen kommer honey hem till mig på fredag och stannar till måndag. Och så fortsätter det så... varannan gång hos honom och varannan hos mig. Rättvist? Ja, det tycker jag :)

Jag är rädd, deppig, ensam, smått ledsen och trött... Jag borde sova, men jag vågar inte. Det blåser storm där ute, jag är ensam hemma och jag kan inte förmå mig att stänga musiken, lägga mig i sängen och försöka sova. Det går bara inte. Jag är rädd för stormen, deppig för musiken, ledsen av samma anledning och trött för att jag inte sovit på många timmar. Va fan gör jag uppe? :/  tror jag går och lägger mig..... godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar