torsdag 6 oktober 2011

Livet rullar på

Nybadad Chilly idag <3 I love you! <3
Livet rullar på och jag glömmer bloggen :( Det är något i kalendern varje dag nu för tiden, när det kanske var en till två gånger i veckan innan. Det låter kanske inte mycket med att ha en sak om dagen eller något mer, men för mig är det mycket! Det är de!

Idag har jag och mammy klippt Chilly och sedan har jag varit med Maja och sett en hyrfilm. Vi såg Åsa-Nisse, jätterolig film.. och som vi skrattade, även åt hennes roliga djur som betedde sig rätt kul de med :D

Igår, onsdag, var det först fika med Maja mitt på dagen och sedan hundkurs på kvällen och ni anar inte hur slut jag var... somnade nästan i bilen PÅ VÄG till hundkursen! Ögonen gick i kors och jag fick verkligen anstränga mig för att hålla ögonen öppna.

Imorgon är värst. Och jag fasar för det. Är så rädd, nervös och nästintill skräckslagen.. Det är habilitering.. Först träffa Psykolog C, vilket är helt ok, om det bara är det.. Men bara 10 min efter att jag träffat henne ska jag träffa en sjukgymnast! Det är de värsta! Jag som aldrig varit hos en sådan och definitivt aldrig träffat denna människa! Vad ska hon göra? Hur ska hon göra? Hur ser det ut? Osv osv osv.. Och inte nog med det, så ska jag även till frissan!!! Och göra slingor, vilket tar ca 2 timmar! :o Hur ska jag orka? Att gå till frissan är inte avslappning eller rogivande för fem öre! Det tar en sådan enorm energi..! FAN alltså! Varför? Varför, ska allt hända nu??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar