måndag 31 oktober 2011

Mobil och nytt abonnemang!

Wohooo! Nu har jag beställt Iphone 4s 16 GB White och ett nytt abonnemang med fri surf, fira minuter och fira sms :D Kan det bli bättre? Njae det tror jag inte! :D Wiiiiieee! Detta ska bli sååå kul :D Jag vet dock att leveranstiderna kan vara väldigt långa, då många beställer Iphone 4s just nu. Den hade ju premiär bara i fredags den 28 okt, så det kanske inte är så konstigt. Men nu är MIN Iphone beställd och snart har jag den i min hand! Ååh så glad jag kommer att bli när jag får hem den :D

Nej nu får jag sluta tjata och börja göra något. Bara att prata med dem jag beställde av och att beställa tog över en timme! Så nu måste jag packa mina grejer, äta något och klä på mig för att vid 12-tiden åka hem. Har ju varit hos daddy hela helgen :) Ska bli skönt att komma hem, även om vi haft det dökul och dömysigt här. "Borta bra, men hemma bäst", eller hur?

Ha det bäst!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar