torsdag 6 oktober 2011

Min bebis




















Hej min bebis
Jag skriver detta brev som ett minne för mig om att du var och är det bästa som hänt mig. Du kommer aldrig kunna läsa detta brev, bebis. Men kanske en dag, föds du på nytt och blir en människa. Och kanske då kan du läsa detta brev. Jag ska njuta av varje dag, varje timme och varje minut som jag har med dig. För ingen vet när vår tid tillsammans är över. Ingen vet heller vad som är fel med dig. Men kanske en dag, kan vi återförenas igen och du kan berätta om allt fantastiskt du har upplevt och om hur bra du faktiskt har det. För jag vill tro och hoppas att den dagen du lämnar mig, lämnar du mig för att få det så mycket bättre. Jag vill tacka dig för den tiden vi haft och kommer att ha ett tag till tillsammans. Du räddade mig när jag var som svagast och som mest sårbar. Du fanns där för mig när jag behövde dig som mest. Du är det bästa som hänt mig! Jag kommer alltid att älska dig, min bebis!
Din alltid älskade matte
Nikki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar