torsdag 20 oktober 2011

Oj oj

Oj, vad länge jag har pratat i telefon ikväll. Bea ringde och vi pratade i 3 timmar och 46 minuter! :o Har man då mycket att prata om? Japp! Det har vi och så kul vi har med. Underbart att prata med henne. Det blir mycket prat om minnen, om livet, döden, killar, kärlek... Ja allt! Jag har känt Bea i 19 år och jag kommer aldrig att få uppleva samma slags vänskap med någon annan som med henne. Det kan gå 6 månader sedan vi pratade och vi pratar på som om det var igår vi pratade sist. Hon är den enda riktiga vän jag har. Den enda som jag känt så länge. Det är underbart!

NeeKee <3 Bea

Men nu måste jag sova! Ska upp tidigt imorgon och träffa Maja. Och imorgon får jag inte glömma att ta ut pengar och att hämta en kod till Internetbanken på banken! Natti natti!

// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar