lördag 22 oktober 2011

Sliten

Är hos daddy just nu. Vi ser på tv. Det är bara han, jag och Chilly :) har varit här sen 14.00. Mysigt när det bara är vi. Vi lagade mat tillsammans, pepparbiff, klyftpotatis och bea-sås.. Nam nam!! :)
Varit så slut i kroppen att jag var tvungen att ta ett varmt bad innan idag. Att gå ut med stora hundarna tär på kroppen, även att gå... Fick gå ut med dem innan jag gick till daddy. Och sedan efter det gick jag hem till daddy och det kändes i kroppen. Det gjorde ont. Och igår natt ska vi inte snacka om. Var nära att ta värktabletter, men jag stod emot. Vill helst inte ta. I natt sover jag hos daddy och imorgon förmiddag ska jag gå hem och sedan gå ut med hundarna två gånger lång runda. Och på eftermiddagen vill daddy säkerligen att jag ska komma till honom. Men jag tror ärlig talat inte att jag orkar. För jag är redan och kommer säkert att vara ännu mer sliten då...

// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar