tisdag 25 oktober 2011

Praktik dag 3

Jag har varit så nervös för idag. Trodde jag skulle dö av nervositet igår. Och idag tog jag två tabletter innan jag åkte. Jag var sååååå nervös så det finns inte!! För även om jag säger att det gått bra, så har det ändå funnits stunder då jag blivit nära låst och inte vetat vad jag ska göra. Idag fick jag ge ny mat och nytt vatten, rensa en bur med supersöta dvärghamstrar som jag även klappade lite :D och till sist fyllde jag på med varor. Många 15 kg säckar.. Så tacksam för G min arbetskonsulent som hjälper mig om jag tvekar. Idag stod hon utanför och gjorde inget, men hon kunde ändå hjälpa när jag blev osäker. Hon ville att jag skulle komma själv nästa gång!!!! Fatta vad rädd jag är för att vara där själv. Vem hjälper mig då? Vem ser min osäkerhet då? För inte vågar jag fråga! Nej aldrig i livet! Det hade ändå inte kommit några ord ur min mun. Jag sade iaf att jag ville ha med G en gång till. Sen måste jag vara själv! Fan! Jag vill bara krypa in under täcket och gömma mig! Fan fan fan!!!!! Men det gick iaf ganska bra idag. Bara ganska.. Tror jag gjorde en del fel. Satte varor på fel plats bland annat. G fanns inte där hela tiden och att fråga var det inte tal om. Känner mig så dum! Dum dum dum! Jag är dum. Det är jag! Annars hade jag klarat själv och haft ett fulltids jobb... Men det gör jag inte. Jag är värdelös! Värdelös värdelös värdelös!!!!!

// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar