torsdag 1 december 2011

Fööööörlåt

Kära läsare!
Det finns två orsaker till att jag inte skrivit de senaste dagarna. Ett, jag har inte haft ork pga tandvärk, feber och dylikt. Två, att jag har glömt. Förlåt!

Summering från helgen fram till igår:
I helgen var jag hos daddy och där hände inget speciellt. Jo just det! Tandvärken började...
Måndag jobbade jag och senare på eftermiddagen fick jag även en akuttid till tandläkaren. Resultatet av det besöket blev, "Det du känner är helt normalt. Ta värktabletter om det gör ont. Köp denna tandborste." *suck -.-
Tisdag jobbade jag. Och efter jobb träffade jag Maja. Vi fikade. Det gjorde såå ont att äta! Kunde dessutom bara öppna munnen halvvägs... Senare när jag kom hem, var jag såå seg. Kände mig febrig. Frös. Tog Ipren. Och somnade på soffan.
Onsdag slöade jag hela dagen. Knaprade ipren för tandvärken. Och på kvällen gick jag på teater med kamratgruppen och såg Prins Charles Känsla. Dökul! :D Skrattade så mycket att jag fick stå ut med både muskelvärk och tandvärk resten av kvällen! haha! :D
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar