onsdag 21 december 2011

Russinhjärna

Min hjärna är verkligen ett russin! Helt off ibland.
Så här är det. Folktandvården ringde och bokade tillsammans med mig en tid den 21 dec kl 12.00. Sedan bokade jag tillsammans med sjuksköterska M ett möte den 21 dec kl 13.00, trodde jag. Så jag ombokade tandläkaren till 8.45, men mamma fick ringa och fråga om tiden eftersom jag glömde tiden 5 min efter samtalet och skulle skriva upp det. Det blev då ändrat till 9.00 idag. Sedan fick jag ringa M och fråga om vår tid. Det är den 22 dec kl 13.00. Men vid den tidpunkten hade jag redan bokat taxi för onsdag och bokat att åka till stan med Maja på torsdag vid 12. Såååå.. Då ombokade jag taxi från onsdag till torsdag och sedan ombokade jag med Maja med. Pheew...
Dagen såg alltså ut så här.
Upp 7.30. Duscha. Åkte hem.
Tandläkaren. Inga hål! :D
Stan med Maja. Köpte ett 1000 bitars pussel och lila nagellack.
Hem.
Åka till daddy.
Lyckades till och med att måla mina naglar när jag var hemma :D Det blev mycket utanför, men enligt mamma så försvinner det snabbt och lätt. Hoppas det! :)
Nu är det snart mat! Hungrig!
Ha det bäst!
//NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar