fredag 16 december 2011

Trött

Vaknade 5 idag och kunde inte somna om. Eller så kanske jag somnade till och vaknade lika snabbt igen. När kl var 7.30 och alarmet på mobilen gick, var jag vaken iaf. Det var tungt att stiga upp. Sedan skulle jag duscha med. Kände inte alla för det, men ärlig talat blir jag oftast mer pigg av att duscha. Även idag. Sedan åkte jag hem med mamma vid 8.30 och hon körde till jobb.
Kl 10.00 var jag hos sjuksköterskan för kontroll av concerta. Det var riktigt nervöst! Visste ju inte om hon skulle kräva ett drogtest idag med. Som tur var så gjorde hon inte det. Jag fyllde bara i formulär om effekterna och bieffekterna av concerta. Sedan tog hon även puls och blodtryck. Hon sa att pulsen var lite hög men att det nog berodde på nevositet och blodtrycket var normalt. Så det var ju skönt iaf :)
Träffade Maja efter besöket hos sjuksköterskan. Vi gick mycket, snackade och fikade. Men när jag kom hem, oj! Ja då var jag så trött att jag halvsov i soffan till pappa ringde och skulle hämta mig. Är fortfarande jättetrött och seg, men illamåendet är bättre idag iaf! Vill bara gå och lägga mig, men det är fortfarande för tidigt. Men snart ska jag :)
Nu ska pappa och jag fixa mat.
Ha de!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar