tisdag 6 december 2011

Snart igång

Idag har jag varit och träffat den där sjuksköterskan. Det var enormt nervöst både innan, under och efter! :o Men det gick väl okej. Kunde prata med henne och svara på hennes frågor! :) Hon verkar bra och lätt. Det första hon gjorde var att berätta vad som skulle hända under hela mötet och vad som ska hända under våra andra möten med. Det kom fram en del saker som jag inte hade en aning om. Bland annat ett drogtest i form av ett kissprov. Så rädd jag blev! Hon skulle dessutom vara med och se när jag gjorde det!!! Men jag tänkte, "ah vafan, nu kör vi!" och försökte vinna över rädslan. MEN jag kunde inte! Fan! Ibland är man bara så patetisk. Hon sade att jag inte kunde få recept på concerta förrän jag lämnade ett prov. Och att jag då måste lämna nästa gång, om en vecka. Det är inte kul att misslyckas :/ Mådde så hemskt efteråt! Nu är det bättre. Hon ringde nämligen mig i eftermiddags och sade att min läkare skrev ut ett recept i alla fall och att jag kunde hämta ut concerta redan idag :D Jag fattade dock inte om jag slipper provet helt och hållet eller om jag måste lämna nästa gång ändå :/ Hoppas verkligen inte!
Så snart drar jag igång med medicineringen :D Hoppas på det bästa! Men förbereder mig på det värsta! ALLTID! :)
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar