lördag 10 december 2011

Nästan ingen aptit

Nu för tiden har jag nästan ingen aptit. Känner nästan aldrig hunger och blir snabbt mätt. Ta t ex vad jag ätit idag. Två små bitar av en saffranslängd vid 14.30 och nu precis två små fiskpanetter med fyra små potatisar, sås och lite ärter. Innan åt jag lätt 10 små potatisar och fyra fiskar. Idag blev jag mätt efter en fisk och en potatis. Tvingade i mig lite mer och gav resten till Chilly. Man kan ju se det hur man vill men jag tycker att detta är positivt. Så länge som jag kan äta och att jag äter, är det bra :)
Ikväll är jag ensam med Chilly hemma hos daddy. Mammy och daddy är på julfest med firman. Känns både skönt och lite ensamt. Tycker alltid att det är jobbigt att bli lämnad ensam när jag vet att de som lämnar mig, lämnar för att ha det roligt :/ Jag vet inte varför, men så är det. Brukar kännas bättre efter bara en timme eller så. Nu ska jag se om där är något roligt på teven. Filmen som är på verkar inte kul iaf :) Ha det bra!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar