onsdag 28 december 2011

Uppdatering

Uppdaterat lite om stämplarna :) Tyckte att det behövdes. Sedan så har jag ändrat så att det står ADHD och inte ADD, då det faktiskt är den stämpeln läkaren satte på mig, eftersom ADD inte används längre.
Känner att jag borde ändra Asperger också men nej jag gör nog inte det :) Känns så nedvärderande att skriva att jag har autism :/ För det är ju egentligen den stämpeln psykologen satte på mig, "Utifrån bla bla bla uppfyller NeeKee kriterierna för Autistiskt Syndrom." :(( "Autistiskt syndrom, som också kallas klassisk autism eller Kannerautism, innebär att man har en svårare form av autism. Ofta har man samtidigt en utvecklingsstörning. Om man har Aspergers syndrom brukar man ha normal eller hög begåvning." Kul liksom?? :/ Fast samtidigt känns det som om jag ljuger om jag skriver att jag har Asperger.. Aaah vafan! :/
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar