torsdag 15 december 2011

Mindmap

Varit på habiliteringen och träffat psykolog C idag. Vi gjorde en mindmap över min familj. Oj som det såg ut! Värsta nätet! :o Det var mycket som jag inte tänkt på men som var så tydligt när man såg det så. Intressant måste jag säga :) Lite sorgligt med.

Sedan pratade vi om lägenheten som jag tittat på. C ska ta reda på om all standard är godkänd. Golvytan i köket var inte ens en kvm :/ C tyckte att det var konstigt om det var okej. Jag vet ju inte. Det var bara pga av köket som jag tackade nej till lägenheten. Klart att där fanns fler brister, men det är sådana man kan leva med eller åtgärda själv.

Jag fick även berättat om ADD för henne och att jag nu tagit concerta i en vecka för det. Hon ville veta namnet på min läkare och frågade om hon fick lov att ringa honom. Jag sade såklart att det var okej. Hon ville höra hans motivering till ADDn :/ lite skrämmande! Men det går nog bra :) Nu dröjer det iaf en månad till nästa gång jag ska träffa C. Fredagen den 13!! Oj oj! :o fick jag tid :o hehe :))
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar