tisdag 13 december 2011

Jobbigt på jobb

Idag har det varit jobbigt fysiskt på jobb. Jag kan inte komma på en enda kroppsdel som inte gör ont just nu. Putsade fönster, fyllde på lagar och rensade akvarier bland annat. Akvarierna är värst. Först står jag på en stege för att komma upp, sedan ska jag stå lite knas och snett för att få ner hela armen i akvariet, sen måste jag trycka allt vad jag kan med rakbladet mot glaset för att få bort alger, samtidigt som jag måste stå på tå för att nå... aj aj! Usch, hoppas att jag slipper det nästa vecka! :)

Jag är fortfarande helt förälskad i ninisen på jobb (se bild). Det var svårt att jobba när jag såg den. Ville bara ta ut den och gosa! :D Berättade även för M att jag gillade den, och då svarar hon, ”Köp den då.”. Jag kan ju inte bara köpa den bara så där :o Måste ju tänka lite längre. Tiden har jag inte, ingen som kan passa, kan inte ta med den som med en hund, inga pengar osv osv. Åååh men jag vill ju ha den!! :D Men jaja, jag får ju iaf träffa den två gånger i veckan :D Fram till den dagen då någon annan adopterar den :O
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar