torsdag 27 januari 2011

Sumeringen av veckan

I måndags fyllde Bea 19 år.. och nej, jag var inte hos henne, men jag grattade henne via sms iaf :p

I tisdags var mamma och jag på försäkringskassan och fixade så att jag kan bowla en gång i veckan. Det gick bra, tror jag iaf. Hon sade att det inte skulle bli några problem att godkänna det.

I onsdags var jag på vuxenhabiliteringen och träffade min nya psykolog, psykolog C. Hon var faktiskt mycket bättre än psykolog K. Ska träffa psykolog C lika ofta som K, det vill säga en gång varannan vecka. Nästa gång blir fredagen den 11 februari.

Idag, torsdag, är honey här! Wooohoo! Så jäkla nice! :D Skulle egentligen iväg och göra en ADL-bedömning, men det blev inställt pga att hon som skulle göra det med mig blev sjuk. Tur är väl det, annars hade inte honey varit här :D Troligtvis ska honey stanna ända till söndag :D JIPPI!

GLHF folk! CU BB xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar