måndag 19 mars 2012

Är det konstigt!?


Idag är ingen bra dag. Vill bara krypa in under täcket och ligga där resten av dagen.. Jag är så fruktansvärt frustrerad för att folk inte kan planera! Och då syftar jag på igår. Det blev aldrig något och jag mådde svindåligt under hela dagen för att jag inte visste vad som skulle hända.
Sedan har jag dåligt samvete för att Zuki troligen har öroninflammation och därför hon varit så aggressiv för att hon haft ont :( Fått tid till veterinären med henne imorgon.
Sedan så är jag dessutom extremt orolig och nervös för mötet jag ska ha med LSS-handläggaren BM och enhetschefen CH för mitt boende idag kl 14.30. Mamma jobbar och kan inte vara med. Så sjukt jobbigt att träffa dem helt själv! Funderar på att fråga om en boendestödjare kan vara med, men jag vet inte.. Ju fler vi är, desto jobbigare blir det, svårt att prata osv..
Dålig sömn i natt, trött, munsår som gör det outhärdligt att äta, svinont i foten och kan knappt stödja den...
Är det konstigt att man ibland inte vill leva!?
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar