tisdag 13 mars 2012

Konichiwa!

Konichiwa, godmorgon, hej, hejsan, hallå, goddag, tja..!!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för inget bloggande igår. Min ursäkt är: trötthet. Jag är så himla seg, trött och slö. Värken i kroppen har också börjat igen. Jag går upp mellan 7 och 8 varje morgon, det är jag inte van vid. Jag är helt slut när klockan är 13. Och även om jag sover ca 45 min på dagen, är jag helt slut vid 19-20. Kämpar mot tröttheten och lägger mig 21.
Det jag förvånas mest över är att efter 30 min vid datorn känner jag mig ungefär likadan som jag gjorde förr när jag hade suttit upp till 24 timmar. Ont i ögonen, seg i huvudet, ont i kroppen, rastlös, ingen koncentration what so ever, osv.
Ja, där fick ni er en liten förklaring till mitt dåliga bloggande just nu.
Måste göra vid mig nu! Snart åker jag och hundarna hem till mamma :) Sayonara!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar