onsdag 14 mars 2012

Jag överlevde

Jag har överlevt städningen. Tvätten är fortfarande igång och snart måste jag ut och ta den. Handla behövde jag inte! :D Pheew! Handla är nog det värsta som finns! Fast att bli granskad i det man gör är inte heller kul :/ Boendestödjaren var med mig under hela städningen! Tur så är hon en väldigt snäll och mjuk person, men jag antar att det inte alltid kommer att vara hon. Det kändes bra att hon hjälpte mig så pass mycket som hon gjorde, att hon inte bara stod vid sidan om och tittade! Hon flyttade grejer, lyfte på mattor och så, samtidigt som vi hela tiden pratade. Det blev mer avslappnat då.
Nu ska jag lägga mig på sängen, alternativt golvet. Ryggen gör så förbannat ont just nu! :/ Have a nice day! Sayonara!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar