fredag 2 mars 2012

Sommar i mars?


Varit på jysk med mamma och köpt gardiner (de på bild), tvättkorg, dörrmatta, sängkläder mm. Sedan var vi i djuraffären och köpte matskålar till de små liven :)
Jag vet inte var ni befinner er, men här, här är det ca 10 grader ute, stålande sol och det värmer till ordentligt! Härligt!! Jag var tvungen att ta av min jacka och gå endast i t-shirt. Men åååh vilken befrielse! Fick lust att lägga mig i trädgården och sola när vi kom hem! Men hallå, vänta lite.. Är det inte bara den 2 mars idag? Ja, tydligen! :D Värsta sommarvärmen!
Det blev aldrig att jag solade, däremot lekte jag med mina barn ute i trädgården en stund och fick sol på det viset istället. Att se dem springa runt i trädgården så lyckliga, värmer något så enormt i mitt hjärta! <3 Jag älskar er! <3
Jag vet inte om det blir av, men tanken är att mamma och jag ska till lägenheten och lämna lite flyttkartonger med grejer bland annat. Just nu är hon lite irriterad och jag håller en viss distans till henne.
Vi får se hur det blir. Dricker kaffe just nu iaf :) mmm mumma!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar