fredag 16 mars 2012

En härlig dag


Jäkla hund :) trött efter promenad, hoppade upp på soffbordet och lade sig där :)

Trots orolig sömn med tidigt uppvaknande, är detta en härlig dag. Det började med att jag vaknade innan solen gick upp, låg kvar, somnade om och vaknade ett par gånger. När klockan var 7.30 kunde jag inte somna om mer. Ljuset och ljuden var för påtagliga vid det laget. Solen lyser in, de gräver och håller på intill min lägenhet och dessutom hörs de andra i korridoren på morgonen. Toppen! När Zuki för en gång skull kan sova länge på morgonen, då ska annat ändå störa! Men som sagt, denna dag har varit härlig trots det. Efter att jag steg upp, gick jag ut med hundarna, åt frukost och tog mig en dusch. Sedan kom mamma vid 10. Och vid 13 gick jag en långrunda tillsammans med Maja och hundarna i ca 1,5 timmar! Skönt!
Nu blir det att försöka vila, ev sova lite. Ha det! Sayonara!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar