söndag 11 mars 2012

En vecka

Närbild i bokhyllan, fin chihuahua va? :D I love it! <3
Idag, söndag, har jag bott i min lägenhet i en vecka! Det känns helt sjukt! Varje dag har gått fort, men när jag tänker tillbaks på flytten och tiden innan jag bodde här, känns det som flera månader sen! :o Antar att det är positivt! Jag trivs som bara den och efter mötet i torsdags, blev allt så mycket lättare och bättre på alla vis. Det är så här jag vill ha det. Få vara ifred. Och ska boendestödjarna komma, skickar de ett sms en halvtimme innan, och jag hinner då mentalt förbereda mig på att de kommer. Jag behöver aldrig vara där ute i deras lokaler, det känns så jäkla skönt! Boendestödjarna kommer in med maten till mig! Det kan jag inte tacka dem nog för! Det är det största och bästa! Så himla tacksam! 
Allt som allt. Att flytta och bo här, blev bättre än vad jag någonsin kunnat drömma om! I'm lucky! and very very happy :D
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar