lördag 10 mars 2012

Bara är

Ännu en liten tjuvtitt på min lägenhet :p

Jag gör inte mycket om dagarna, ändå går de så fort. Jag bara är. Här och nu. Känner och tänker rätt mycket. Försöker skriva om det förbjudna, om det och om det andra också. Det går trögt. Någon författare lär jag inte bli iaf. Nej, jag skriver bara för mig själv. Jag känner att jag måste skriva ner det, för att bearbeta, för att minnas och för att kunna återgå och läsa det senare. Jag skriver på samma dokument som jag startade för drygt två år sedan. Det har stått orört alldeles för länge. Minnet och inspirationen sviker..
Imorgon när jag ska "hem", till mitt gamla hem, hos pappa och mamma, ska jag prata med mamma om dåtiden. Förhoppningsvis får jag minnena att väckas till liv igen.
Nej, nu lämnar jag det här lite åt sidan och stänger datorn för idag. För just nu står det helt still och jag känner mig helt hjärndöd.. Ha det! Sayonara!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar