onsdag 13 oktober 2010

Ännu en hemskt natt!

Kan inte sova. Känner mig jätteorolig och nervös. Vet inte för vad. Känns ungefär likadant som när något speciellt ska hända nästa dag Det är bara det att inget ska hända imorgon! Så varför känner jag mig så orolig? Stundtals slår hjärtat så hårt och fort att jag tror jag ska få en hjärtinfarkt, att hjärtat ska stanna på mig. Jag har svårt att andas och det är svårt att svälja, det är liksom en klump i halsen. Vill bara kräkas, men jag klöks inte ens av att stoppa fingrarna i halsen. Svetten rinner, speciellt från händerna, emellanåt fryser jag så jag skakar. Hålet är nog det värsta, det hålet som kommer smygande och som bara blir större och större. Känns som om det kommer att ta över hela mig. Ovanpå allt det här, hörde jag precis någon i rummet intill! Jag är så rädd! Eller nej, jag är livrädd! Vill bara skrika på mamma. Det hördes som om någon/något var i väggen eller på vinden. En mus kanske? Ljudet var ungefär som om någon gräver hysteriskt. Har aldrig hört eller sett en mus levande. Är ändå så jäkla rädd, vet inte om jag vågar sova. Jag vet ju inte VAD eller VAR det är! Tänk så kommer det in i mitt rum när jag sover! Jag vågar inte heller gå ut ur rummet, det kanske finns där utanför! Jag är så kissnödig nu med, men jag vågar inte gå på toaletten, även om den ligger nästan vägg i vägg med mitt sovrum. 

Är så himla trött, ska försöka sova även om mina chanser för att kunna sova är liten. Speciellt eftersom jag är så kissnödig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar