torsdag 21 oktober 2010

Värsta natten någonsin....

eller, tja... kanske inte den värsta. Det var rätt mysigt, det där läget precis innan du riktigt sover djupt. Jag sov inte många minuter förrän jag vakande igen. Kan ha sovit max en timme åt gången! Gick och lade mig vid 22-tiden igår, var så otroligt trött efter habiliteringen, var helt slut, somnade någon gång vid 2!!! Min hjärna gick på högvarv, fick ingen ro. Vakande vid 3, sedan vid 3 igen, fast lite senare, vid 4 och efter det orkade jag inte titta på klockan mer. Vaknade ett antal gånger till efter det. Sedan vet jag att jag har vaknat några gånger på morgonen, hört mamma eller hundarna där nere. När Chilly väckte mig, var jag tvungen att titta på klockan, 10.30! Det kändes ärligt talat som 06.00! Kände att jag hade vaknat så pass mycket att jag inte skulle kunna somna om, det var lika bra att stiga upp. Tror ärlig talat att jag gick på toa minst 10 gånger i natt. Varje gång jag vakande, var jag tvungen att gå och kissa, annars vågade jag inte somna om. Minsta lilla kissnödig jag känner mig, kan jag inte somna, eller jag vågar inte! Tar alltid det säkra före det osäkra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar